And you said that i was the one, was it only a lie?

I dag känns det bättre,
jag lovar!

Har jobbat hela dagen,
lite drygt 9 timmar,
var sjukt trött på slutet men det kommer vara värt de när lönen kommer :D

I dag fick jag även ett MMS av systeryster som är i Barcelona!
(Ja, jag hatar henne lite smått för de)
Men i alla fall som skickade hon ett MMS med en kjol som hon köpt åt mig!
Den var kort, och jätteblommig och sommrig!
(bild som kommer sen.)
Den kommer passa perfekt i kreta som det nu bara är 30 dagar kvar till!!!!
Jag tror det är sant snart!



Annars då?
Jo, nu är det bara två arbetsdagar kvar innan det blir ledigt i fyra!!!
Jag tvingar Christoffer att jobba ist för mig!

Jag åker hem till Pellis på onsdag kväll och när jag är hemma ska jag försöka hitta på lite olika saker.
-Julia och Liza, ni är tvingade att vara med mig någon dag ;)
-Jag ska träffa Sandra j!
-Fara till älskade Skellefteå!
-Sova!
-Äta mammas mat!

Ja, mest av allt bara njuta och hoppas på bra väder! :)

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0