När man hittar sig själv.

Namn: Annelie Linnéa Lövgren.
Ålder: 19 år och ett par månader.
Boende: På veckorna bor jag på Röbäck och på helgerna i Pellboda!
Utbildning: Jag gick omvårdnad, men nu jobbar jag på Rapunzel.
Civilstatus: Jag skulle nog säga singel, men jag säger inget än.
Lyssnar på: Just nu är det mycket Guns n´roses.
Film: Oj, var längesen jag såg en bra nu. Men en favorit är Ps, i love you.
Tv-serier: Greys, SATC, DH, Criminal Minds, och How i met your mother.
Äter helst: Ju mer onyttigt desto bättre ;)
Böcker: True blood!
Framtidsdrömmar: Det är en hemlis.
Något ni inte vet om mig: Oj, jag är beroende av nya underkläder...



Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0