Min lista.

Ni har väl alla hört talas som listan?
Ni vet, den man har med tre personer, tre kända personer.

Man har en lista med tre personer som man vill ligga med,
och skulle man träffa de här personerna i verkligheten och man har chansen till att ligga med dom fast man har pojk/flickvän så får inte ens respektive bli sur.

I dag hade vi den diskutionen på jobbet,
haha, ja mitt jobb är kung!

Iaf så byter jag killar på min lista hela tiden!
Jag kan ju inte bara välja tre!

Ja, jag vet att chansen är minimal att de skulle inträffa att man träffar personen och så vidare,
men en lista måste man ha och drömma lite får man;)

Så, tänk på vilka tre ni vill ha på eran lista och lämna sedan en kommentar i här så jag får veta:)






Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Yours truly.

du har ju fuskat, det där är fyra!



Chad Michael Murray, Sean Faris och Cristiano Ronaldo skulle fungera... ;)

2010-03-11 @ 21:46:54
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: sara

Sean Faris, Eric Dane och Josh Holloway ;)

2010-03-17 @ 10:38:26
URL: http://saramika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0