Dagens Annelie.

Kan ju börja med att berätta att vi ska bygga om här lite på jobbet,
vilket gör att de springer en massa folk här och ska fixa de ena med de andra,

Iaf så har det varit en elektriker här i dag för att kolla en massa lampor och skit,
Han höll på med sitt ett bra tag,
och när han var klar kom han och frågade om en dammsugare.
Konversationen gick väl ungefär såhär:

Killen: Ursäkta, men har ni en dammsugare jag kan få låna?
Jag: Jo, jag kan gå och hämta den.

Jag går och hämtar den och tar fram den till han.
Killen ler lite och säger tack.
Var på jag säger....
"-Vill du att jag ska suga dig?".................

Jag dog sen,
heller nästan,
killen skrattar och jag blir tok röd och försöker rädda de hela,
men allt jag kan säga är "alltså ne, alltså jag menar, alltså...."

Men han fattade vad jag menade,
men han kunde städa upp själv.
Så jag slapp.

Behöver jag tillägga att han var söt och i 25års åldern?....



Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: sara moritz

HAHAHAHHAHAHHAH! Så jäkla söt! (du vet väl att man säger det man egentligen vill va? ;))

2010-03-08 @ 17:59:10
URL: http://sdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0