This is my cool and i can´t take it of!

I kväll sammanfattar vi kväll med
Marcus Krunegård och Adam Tensta!
Mycket regn, världens godaste våffla,
Thaiwok, kläder för 20kr och en förälskelse i regnet som försvann...

Men Christoffer var duktig och vann mig två nallar!





Den stora gillar jag mest!
Vet dock inte vad jag ska döpa han till...
(Ja, det är en han!)

Nu sitter de så snällt hos Christoffer som ser en skräckfilm.


De vill inte att han ska vara rädd ;)

Som ni kanske märker blev det en liten tidigare kväll i kväll,
men de fanns inga andra band som jag ville se och inte Christoffer heller,
så vi for hem.
Men i morgon blir det all in igen och då gäller de att vara utvilad!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0