Det kallas för mycket socker!

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Får nog svara Nja på den frågan.
2. Är du lycklig?: Jo asså!
3. Är du uttråkad?: Just nu?, nja jag roar mig själv ganska bra.
4. Är du ledsen?: Inte nu.
5. Är du italienare?: Nej.
6. Är du cool?: Klart jag är!
7. Är du från irland?: Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Jajjemen, 22 år.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja de gör jag!
2. Har du någon gång blivit sårad?: Jepp.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Ja.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Ja.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: De kan jag ju inte veta!
7. Är du kär?: Jag vet inte om jag kan kalla de kär.
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Ja de vill jag.

10 TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Bilddagboken.
2. Hår eller ögon? Ögon.
3. Katter eller hundar?: Hundar.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga \"vanliga vänner\"? : Lite av varje skulle jag tro.
5. Tv eller internet?: Båda två.
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Cola!
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Båda två.
8. Pengar eller lycka?: Lycka.
9. Dag eller natt?: Mitt i mellan.
10. Msn eller mobil? Mobil.

TIO \\\"HAR DU NÅNSIN...\\\"

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Nej, jag har aldrig smitit hem i från.
2. Brutit ett ben?: Nej.
3. Gjort nåt du ångrar?: Har jag säkert.
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej.
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja.
6. Ätit en hel tårta?: Nej.
7. Gjort bort dig offentligt?: Ja,
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Nej.
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ne, men jag kommer nog att göra de.
10. Velat försvinna?: Nej.

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Sandra.
2. Telefonsamtalet du fick: Mamma mums!
3. Personen du var med: Christoffer!
4. Roligaste grejen som hänt: Haha, hela kvällen har varit kul ju!
5. Personen du smsade: Liza.
7. Du skrev till på myspace: har ingen
8. Du kommenterade: Christoffer.
9. Du tillbringade natten med: Christoffer.
10. Du kramade: Den söta killen med lockigt hår!

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0