Days i miss.

Jag skiter i allt jag egentligen gjort i dag,
för det bästa med dagen var att bästis var med hela tiden!

Han åt lunch med mig,
Jag fick välja kläder åt han,
Han körde mig till sjukhuset,
Han höll min hand när de stack mig på sjukhuset och han släppte inte,
Han körde mig till bussen och såg till så att jag mådde bra innan jag for.

Trots allt de dåliga mellan oss,
och trots att han gör mig så otroligt ledsen i bland kan ingen ta just hans plats,
så är det bara.
För allt de bra som han gör och ger mig,
väger snabbt upp de dåliga.
För jag älskar ju som han.


Okej, bilden är två år gammal,
men jag ska tvinga han att ta en ny med mig!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0