You have me, body and soul.

I går så tvingade jag Christoffer att se bio med mig.
Vet ni vad vi såg?
Jo...
NEW MOON!
Jag ville så gärna se den igen och jag fick som jag ville ;)
Den var lika bra om inte bättre och jag kan lätt se den en tredje gång!

Stackars Christoffer, han har de inte lätt i bland så mycket som jag tvingar han till.
Men han är så snäll så :)

I morgon funderar jag på Skeå i och med att jag är ledig,
men de är så kallt...
Så jag får se hur jag gör.
För de vore gött att sitta inne i myskläder och dricka varm choklad och se film.
Får se om jag tvingar någon att komma och göra mig sällskap.
Kanske Christoffer? Heheh...;)

Jo en sak till!
Jag vill lägga ut ett förlåt här på bloggen.
Det går till Alexander Burström...
Min bästa vän.

Om du visste vad vi pratade om på jobbet i dag...
Men vi tycker om dig!
Alla på jobbet tycker du är söt!


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sandran

väänta nu, vad pratade ni om? :)

2010-01-08 @ 11:28:18
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0