Vissa föds till hockeynördar.

Nu rycker de såhär fasligt i hockey nerven igen...
Nu var det alldeles för längesen jag såg en match live.
Måste ta mig i kragen.
Omgång 36 spelades ju i kväll och nu är det BARA 19 omgångar kvar och sen börjar allvaret!
Det här måste styras upp.

På tal om annan hockey så ser jag förtillfället småkronornas bronsmatch.
(De skulle ha varit om guldet...)
De lär nog vinna i och med att de leder med 5-0 redan efter första.
Va fan kunde de inte ha spelat såhär bra i matchen i måndags natt för!!



Aja, nu ska jag försöka tvinga Christoffer att göra mig på coop i morgon.
Varför undrar ni?
Jo de är utförsäljning av JULMUST!!
Jag måste bygga upp ett lager känner jag ;)

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0