Välspenderade pengar.

Tänkte visa lite kläder som nu så fint kommer att hänga i min garderob<3





Tre par jeans, en bh och två klänningar.
Klänningarna kommer passa perfekt på kreta;) haha,
Har även en till bh men den har jag på mig så.

Och nu till jobbkläderna.



Ett par svarta midjehöga shorts.



En svart blus med knytning bak.


En grå lång tröja med tre-kvarts ärmar.


En vit randig tröja med tre-kvarts ärmar.


En svart och en grå kofta.


Och en grå tröja med puff ärmar!

På alla de här kläderna så ska ju trycket hamna.
Har skrivit en lista vart jag vill ha de och vad som ska stå.

Så de kommer efter bilder sen :)

Btw, jag vet att bilderna suger men jag hittade inte sladden till min kamera,
så de är mobilbilder...

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: julia

åhhh, jag vill också shoppa! fina kläder förresten :)

2010-01-29 @ 19:32:44
URL: http://jwiklund.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ojojoj vad du handlat :D

2010-01-29 @ 20:56:39
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0