My life.

Jag har inga vettiga bilder från nyår :P
Så tyvärr ni får inget se, men den var bra.

I går gick jag runt i underställ hela dagen och såg tv,
gjorde INGENTING!
Och skönt var de.

I dag har jag jobbat ett litet tag och nu ska jag byta om,
se klart hockeyn, äta och sen hitta på nåt att göra i kväll.

I morgon blir det frukost med Bästis och sen jobb.
Sen på kvällen blir det HOCKEY igen.

"Snälla Gud jag ber inte om mycket men låt små kronorna vinna resterande matcher och ta guld.
Då lovar jag att alltid äta upp maten och hjälpa gamla tanter över vägen!
"

Jag borde ha mer spännande att säga,
men de tror jag inte att jag har.
Inte än.

Heller jo,
Sandra ska följa med mig på Kreta resan!!<3

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena brullan! hur e läget?

2010-01-02 @ 21:08:54
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0