Jag borde inte längta.

Allt känns fel i dag,
vill ingenting.

Vill inte äta,
vill inte gråta,
vill inte skratta,
vill inte prata,
vill inte försöka hitta nåt som gör mig glad.
Vill bara lägga mig ner under täcket och titta.

Men jag gör ändå allt som jag borde,
jag äter,
jag pratar och jag skrattar i mellan åt.
Jag gråter inte för jag har slut på tårar och jag hittar inget som gör mig glad för jag har ingen ork till att leta.

Jag vill ha en kram men hittar ingen att krama,

Ne, jag ska nog lägga mig ner under täcket nu och bara titta upp i taket,
och i morgon ska jag fara på jobbet och lägga huvudet mot Linneas mage och lyssna på bebisen.

De gör mig glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0