En bra sak.

Att ha jobb är bra har jag kommit på.
Kollade mitt konto i dag efter jag inte har gjort den sen annandagen...
Och sen dess tycker jag de har gått väldigt mycket pengar.
Men när jag kollade hade jag ändå kvar mycket mer än jag trodde! :D
Jag tycker om mitt jobb!

Sen har jag beställt efter presentkortet nu.
Som vi fick av jobbet för 1000kr.
Jag tog 700kr på JC så jag kan köpa nya jeans och sen finns de en Diesel t-shirt som jag vill ha där i från.
De resterande 300kr fick Anna så hon också kunde få ett presentkort!

Annars då?
Jo jag har börjat boka upp lite datum nu som jag har att se fram emot :)

-I början på Februari ska jag upp till Luleå en helg, om de har tid för mig!
-Sen den 8 februari fyller ju Liza år och jag har en smart sak som hon ska få.
-I början på Mars ska jag ner till västerås.
-I början på April fyller Julia år!
-I juni är det ju KRETA!
-I slutet på Juli blir det storsjö med Världens bästa Christoffer igen, vi ska vara där alla tre dagarna i år!


Ja, ni ser :)
Och mer ska de bli.


Fast mest längtar jag nog hit!

Allt för mig!
Pusshej!

-

Kommentarer
Postat av: sandran

and soooooooooooo do I!

2010-01-09 @ 15:41:10
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0