Egentligen borde jag...

-Lägga ut mer bilder på bloggen.
-Shoppa mindre, (blev två på jeans, ett par leggings, tre par trosor, en bh och en bustier i dag...)
-Hitta på saker mer folk jag inte träffar så ofta.
-Skriva upp en lista med resturanger som jag och Christoffer ska äta på. (vi måste dela ut gafflar efter varje också!)
-Ta kort på mitt rum som linnea får se ;), Linnea blir 24 i dag! Grattis!!! Presenten kommer till veckan :)
-Äta bättre.
-Göra mer om dagarna.


Ja, ni ser.
Ska ta kort sen på de jag köpte :)

På tal om kort så ska jag få mer bal bilder!
De gillas!




I morgon blir det handboll!
De gillas!

För jag är ju som ledig i morgon ju!

Ne, nu ska jag duscha och sen ringa liza.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0