Varje onsdag fram över.

Så som ni vet har jag och Christoffer varje onsdag, Onsdagsfika.
Det var alltid fika förut,
nu är det mer som lite av varje.

I går åt vi mat, spelade arkadspel och sen såg vi bio.
Vi såg Daybreakers,

Come to me!!

I alla fall så var kvällen super bra och jag tycker om min bästa vän.
Han får mig alltid glad.

I dag då?
Jo, jag har haft sjukt djupa tankar och stunder i dag.


-Hur jag alltid lyckas att skicka kram till de jag inte ska skicka kram till och de blir lika förvånade varje gång.
-Hur jag lyckades slå mig själv med ett paket i dag så jag började blöda på läppen.
-Hur jag lyckades halka mitt på torget och slå knäet, de är bara liiite större än de borde vara nu...
-Hur jag vill ha mitt hår.
-Hur jag ska tatuera mig.
-Om de blir god mat i helgen.
-Och om min högra hand är större än min vänstra.

Ja ni ser,
ne nu ska jag äta middag och sen se hockey<3!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0