Tänk va lite sömn kan göra.

I veckan har jag sovit sjukt dåligt och har varit på bristningsgränsen flera gånger till att antingen gråta heller börja tok skrika åt någon utan anledning.

Men så i går, somnade jag en bra tid och jag sov till strax efter tio i morse!
TACKA GUD FÖR MIN SÄNG!
Jag är på sjukt bra humör nu, och vill varken gråta heller klappa till någon.

Sen har jag även duschat länge och ätit en god frukost.
Nu ska jag snart in till Robban och möta mamma och sen är resten av dagen öppen!

Men det är även den lugnaste dagen i dag för resten av dagarna är de full rulle!

Lördag: Burträsk markanden, äta, handboll och sen tjejkväll?
Söndag: Upp, in till stan, jobba, vänta på att Sandra kommer in till stan för att sova hos mig!!
Måndag: Upp, jobba, barnmorskan, sen Sandra igen!
Tisdag: Upp, jobba, hem till lägenheten och äta, sen Alexander?
Onsdag: Upp, jobba, vänta på Christoffer och sen ha Onsdags fika.
Torsdag: Upp, jobba, hem och äta, bio med Stefan?
Fredag: Upp, jobba, sen på stan och försöka hitta nåt snyggt till lördag, sen på kvällen bio med Liza och Julia?
Lördag: Sova! Sen upp, ta det lugnt och sen fara och bli fixad för klockan 6 ska Sandra. J bli friad! Och de med middag på balder, med bara tjejer! Sen blir det förfest innan utgång på Corona.
Söndag: Sova, och ta det väldigt lungt!

Ne, nu kom pappa hem!
Hörs sen!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0