Something that will last.

Mina syskon.

Ja, vi börjar väl med den som kom först!


Ja, de här är då min äldsta bror Stefan!
Han är 12 år äldre än vad jag är och de betyder att han fyllde 32 i år.

Stefan är en människa som många av mina vänner är rädd för ;)
Kanske för att han är två meter lång och ser ganska arg ut i bland,
och för att när jag var liten så hotade jag folk med att stefan kunde slå i hjäl dom i fall de var elaka mot mig ;)

Men stefan är även den snällaste som finns!
Jag vet inte hur många gånger han var barnvakt åt mig som liten.
Och jag minns alla gånger man fick komma till hans lägenhet i stan och se bio med han.

Stefan är även den som retar mig mest och som jag kan bli mest arg på av mina syskon då han verkligen vet vilka knappar han ska trycka på för att jag ska bli sur och arg.
Men han är bra i alla fall och nu när han och hans tjej Ida ska ha barn så tror jag han kommer att bli en jättebra pappa för att han är verkligen den snällaste som finns!


Här är jag och min storasyster Anna.
Anna hon är 9 år äldre än vad jag är och hon är därför 29 år gammal just nu.

Anna, hon är den jag är närmast med av mina syskon,
kan ju bero på att vi bor i hop ;)
Haha, ne men hon har alltid varit där och ställt upp.

Hon är bara bäst egentligen bara för att hon känns inte som en storasyster utan hon känns mer som en bästa vän som jag kan berätta allt för.

Anna och jag kanske inte alltid kommer överäns,
men vetskapen om att hon alltid finns kvar gör mig trygg varje dag.

Sen har vi helt underbara minnen i hop,
som när vi for till kreta i hop när jag gick i åtta.

Heller när vi tog en roadtrip till Övik bara för att bada och gå på stan.

Heller den bästa resan av alla,
när vi for till London i höst<3

Anna, hon är Yeah ;)


Och den tredje, Niklas sticklas ;)
23 år gammal och 3 år äldre än jag precis på dagen!

Niklas är den flummiga, roliga brodern som jag skyllde allt på när mamma frågade vad som hänt ;)
Niklas är den som fattar mina dåliga skämt bäst och skrattar lika konstigt och mycket som jag gör.

Niklas är den som inte skämms när jag pratar högt på resturanger utan pratar minst lika högt tillbaka.
Niklas är han vi kallar GG och som man alltid ska brottas med när han kommer hem.

Ja, han är den där snälla som alltid har hämtat mig hos kompisar när jag inte hade körkortet.


Så, de var mina syskon de!
Sen som ni vet har jag ju även haft en tvillingsyster♥
Men de är ett känsligt ämne som jag inte vill gå in på.

Men, mina syskon.
De ÄR bäst!!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0