Ja, jag kan längta mest i hela världen.

Visste ni en sak?
Jo, att när man jobbar så tjänar man pengar.
Och när man tjänar pengar kan man spara pengar.
Och när man sparar pengar kan man tillslut göra saker som man verkligen vill göra.
Och snart snart snart är jag där!!!

Ni vet ju hur man har olika drömmar här i livet,
saker man bara MÅSTE göra innan man dör.

En av mina saker var ju att se en NHL-match live.
Nu fick jag ju iofs inte se den i New york,
men chrille bjöd mig och jag fick se i stockholm och bo på hotell och jag var helt salig och sjukt lycklig att jag började gråta när han frågade om jag ville följa.
Så på så sätt har jag ju fått uppfylla en av mina drömmar.

Men jag har många fler och under 2011 kommer några av dem att uppfyllas! :)



Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0