En av mina favorit dagar.

De här hade jag på mig i dag.
(Bild kommer kanske senare)

Jag hade svarta leggings,
en lita och svart siden midjekjol från Barcelona!
Ett svart linne och min svarta tunna kofta.

Känner alltid för att vara lite finare på fredagar :)

Sen när jag kom hem blev de mina knickers mjukisar,
håret i en toffs och ett favorit linne.
Sen de ultimata, tofflor ;)
De ÄR fredagsmys ;)




Jag fick förensten min julklapp av Chrille i dag,
heller vi bytte med varandra i dag.
Och nyfiken som jag är kan jag inte vänta!
Men de kunde inte han heller ;)

Jag fick Dandy boken!!!


Chrille var nog less på allt mitt tjat om hur mkt jag vill ha den boken ;)
Nu är min helg räddad!



Ne, nu blir det att sova.
För i morgon ska jag hinna mycket.
Jag ska träffa Kim,
jag ska gå på handboll,
jag ska hjälpa mamma och baka,
och jag ska hinna läsa ;)

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0