De är komplicerat.

Hrm, så var julafton över.
Men Gu så mysig den har varit!


Först den 23 så blev de lilla julafton hos bästaste Kim!
Fick en jättefin skål av han som var fylld med godis! :)
Sen blev de fika och film med han och Chrille!

Den 24 började med julfrukost med släkten som firade 10år i år!
En massa mat och fika och lek.

Sen klockan 3 blev det Kalle Anka med de sågs inte länge då man fick finbesök av lillskruttan!
Alltså Stefan och Idas lilla bebbe.
Så då blev de en väldans massa bebismys, och mat igen och sen bebismys igen.
Sen vid 8 komme julklapparna fram!

Jag fick:
En externhårddisk.
Presentkort på hm,gina,systemet,presentkorttorget och glitter.
Sen en ansikts och ryggmassage.
Ett par täckisar.
En väska.

Sen lite pengar också.
Så ja, jag blev sjukt nöjd för nu kan jag shoppa en massa på mellandags rean!

De var tänkt att jag skulle ut i kväll,
men så fick jag frågan om jag kunde jobba i morgon,
och då tänkte jag att de är lika bra för då får jag vara ledig på torsdag!

Ne, packa i hop julklapparna nu!

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0