Tår i ögat!

MINA KLÄNNINGAR HAR KOMMIT!!!!!!

Är så glad att de båda satt skitafint och nu letar jag bara efter anledningar att använda dom!
Så om någon ska ha fest heller så,
tveka inte att höra av er ;)
Jag vet precis vad jag ska ha på mig och kommer gladeligen!

Annars då?
Jo det är dö varmt och tydligen ska de bli ännu varmare om man ska lita på de som står i tidningen.
Gu va kul de kommer bli på jobbet då.......

I kväll hade jag hoppats på att få träffa brudarna men vi får se hur de blir med det!
Ska ju liks tillbaka till stan i morgon vid tolv så!
Jag är ganska onödig som for hem.
Men vad gör jag inte för Kim ;)

Nu, blir det chokladrutor och lite tv-tid.


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0