Because i spend all my time thinking about you.

Ja jag vet jag har inte bloggat på typ hundra år!
Men då har jag gjort 100 olika grejer varje dag ist!


-Gått på blind dejt.
-Jobbat så att fötterna värker.
-Skrattat så att tårarna har sprutat.
-Umgåts med braiga människor.
-Ätit så att magen har bullat sig ut ur byxorna.
-Bara varit.

Ja ni vet,
haft det sådär jättebra!

Och kommer ni att få se några bilder?
Nej! För min kamera sladd är fortfarande borta...

Men jag kan slänga ut en bild från kreta ist!
Heller kanske två...


Klockan halv 5 på morgonen på arlanda och jag underhöll Sandra med lite dans ;)


Det har aldrig smakat bättre ;)

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0