Jag känner mig sedd.

Uppdateringen har väl inte varit på topp,
men jag har gjort tusen andra saker så jag har inte haft tid!


I torsdags kom Sandra och Alexander hem så hela helgen har varit varvat med dom två.



Fredag: Jobbade mellan halv 8 och 10, Alexander kom och hämtade mig 10 och jag följde med han till holmsund där han skulle klippa sen, sen gjorde vi lite av varje fram till 5 då han skulle fara och äta.

20 över 8 blev jag hämtad av han igen och vi for på bio!
Vi såg Clash of the titans!
Den var väl lite sådär men sällskapet var bra!
Sen tillbaka till Alexanders föräldrars lägenhet där Alexanders bror hade lagat min iphone!

Skjuts hem till min lägenhet där jag hade sällskap fram till klockan 2!

Lördag: Upp och städa undan lite,
fara till coop, och sen fara till Bygdeå och Sandra!
Vi gjorde som vanligt en massa!
Slöade, åt, pratade, pratade, åt och slöade, ja ni fattar ;)

Sen fara hem vid 4 och till stan för att göra mig lite fin.
Sen fick jag hämtning halv 7 för att fara på middag hos Alexander och hans föräldrar.
Tacos stod på menyn och jag åt tills jag kände mig gravid i nionde månaden.
Sen blev det film och glass och bara vara.
Sen fick jag skjuts hem och var i säng någongång vid 12.

Söndag: Upp 8 och har gjort lite av varje,
ska nu fara på jobbet för att göra bort de fort så jag kan göra annat sen!

Skriver kanske i kväll,
har dock inga planer på vad jag ska göra.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: linn

svar: JAAAAAAAAAG MEEEEEEEEED!!!!!!!!! =) =) =)

2010-04-26 @ 08:53:07
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0