Jag är ju ändå tjej.

Kort om dagen.

-Jobbat mellan 8-16:30.
-Gått på stan och hämtat jeans och köpt nödvändiga saker.
-Gjort en busig sak.
-Kommit hem.
-Dammsugat, bytt sängkläder, duschat och ätit.


Nu ska jag sminka mig och sen ta bussen till stan för att fika med Sara och Christoffer.
I morgon blir det SANDRA!
Och btw är det "bara" 42 dagar kvar tills hon och jag drar till Kreta!!!

Sen blir det hem på fredag och äta grillat,
sen vara chaffis och mina små sötisar!

På lördag far jag tillbaka till stan,
för att köra hem sara och för att förhoppningsvis träffa Bästisen min.

Söndag, tillbaka till pellboda och sen stanna tills tisdag för jag är ledig måndag!!


Mina nya jeans :P

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0