You make me... oh i don´t know!

Nu väntar jag på en sak,
så därför får ni stå ut med detta.

1. Vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?
Varför? Varför? Varför?


2. Vilken är din favoritlåt just nu?
Som sagt, now or never. Artist? Vet ej.


3. Är du en dag eller nattmänniska?

Jag är både och!


4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

Absent Element-Keep me close.


5. Vem är världens mest överskattade och underskattade människa?

Öveskattade?

Blondinbella.

Underskattade?

Don´t know.

 

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
AIK bilder ftw!


7. Bästa filmen?

Har många!

Ett urval är:

-Twilight!

-The notebook.

-A walk to remember.

-Remember the titans.


8. Bästa serien?

Greys anatomy!!!

9. Har du något smeknamn?
Emmy och lillpalten.

10. Vad skulle du vilja bli när du blir stor?

Oj, det pendlar.
Men det jag känner för nu är hemligt.

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Just nu?

Robert Pattinsson.
12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

"De närmaste två veckorna vet jag att jag har fullt upp,

men vi ser ju :)"
13. Hur tror du att dina vänner skulle beskriva dig?

Glad, pratar för mycket, högljud, känslosam.

14. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

Ishockey ;)


15. Katt eller hund?

HUND!

16. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Vara osynlig.


17. Vad är du beroende av?

Kramar, choklad och böcker.


18. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

Mina bästaste<3

19. nämn en låt som ger dig fjärilar i magen.
Okej, de här kommer låta stört.
Men Sad but true med metallica...
Orkar inte ta förklaringen nu!
Men den är fin!

20. Är du teknisk?
Hahah, ooonej!

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0