My heart is yours.

Julia de är ditt fel!
Och sen kan jag inte sova riktigt än ;)


1. Har du på dig en hatt?
Nej, men jag har haft mössa i dag för att dölja mitt flottiga hår.

2. Vatten på flaska: ja eller nej?
Nja,

3. Har du en crush i någon just nu?
Nja,

4. Vilken typ av bärbar dator har du?
En liten rosa :)

5. Bläck eller blyerts?
Bläck, känns mer vuxet.

6. Vem var den sista textmeddelande i telefonen från?
Alexander s.

7. Vilken är din favorit årstid?
Hösten.

8. Har din bästa vän en pojkvän eller flickvän?
Ja,

9. Gillar du dem?
Ja,

10. Favoritradio station?
Rockklassiker.

11. Skriv ditt namn på Google. Vad är det första länken som dyker upp?
Ha int tid med de!

12. Vilken är din favoritlåt just nu?
Oj, den heter now or never men jag vet inte vilka som sjunger den.

13. Coke eller Pepsi?
I så fall pepsi.

14. Favoritämne i skolan?
Det var omvårdnads.

15. Sista konsert?
Storsjö?

16. Nästa konsert?
Hrm, vet ej. Jag och Christoffer ska ju se metallica innan vi dör i alla fall ;)

17. Senaste tidningen du köpte?
Typ, aftonbladet tror jag.

18. Sista bok du läst?
Glöm mig inte.

19. Föredrar du katter eller hundar?
Hundar!

20. Finns det någon du vill slå just nu?
Jo,

21. Favoritlag?
Skellefteå aik hockey!

22. Land jag helst vill besöka?
Hrm, vet ej just nu.

23. Är du en Facebook addict?
ne, förstår mig ju ej på skiten.

24. När duschade du sist?
För ett par timmar sen :)

25. Vad är ditt drömjobb?
Jobba utomlands,

26. Vilken typ av bil kör du?
Mammas toyota.

27. Vilket ord i ordboken beskriver dig bäst?
Känslosam.

28. Vad är din bloggadress?
alovgren.blogg.se

29. Värsta TV-serien just nu?
CSI Miami.

30. Är du en bättre talare eller en bättre lyssnare?
Lite av båda är jag nog, lika bra på båda.

31. Bryr du dig om vem som vinner valet?
Är inte så insatt.

32. Vem var populärast i årskurs 7?
Ingen anning.

33. Är du rädd för spöken?
Lite.

34. Finns det något som saknas i ditt liv just nu?
Kanske.

35. Vad saknar du mest med barndomen?
Oj, vet ej.

36. Hur många gånger tog det för dig att klara uppkörningen?
1 gång

37. Hur många barn vill du ha?
3 heller 4.

38. Är du en bra lögnare?
Vet inte?

39. Kan du laga mat?
Haha i bland.

40. Är du en snåljåp?
Nej,

41. Vad skulle du göra med en miljon dollar?
Shoppa!

42. Har du varit på Disney World?
Nej,

43. Hur mycket tid spenderar du på nätet under en vecka?
De beror på.

44. När var du sist och bowlade?
Oj, de var längesen.

45. Varmt eller kallt väder?
Helst varmt.

46. Hur många par skor har du?
15 kanske?

47. Är du en shop-a-holic?
Lite,

48. Var var du igår kväll vid 22:30?
Då låg jag i min säng.

49. Är du rädd för tandläkaren?
Nej, har ju haft tandställning så.

50. Var du uttråkad eller underhållas av denna undersökning?
Jag är glad hur som helst!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0