Kiss me through the phone!

Åååå jag skulle så gärna vilja fara i bland,
bara i bland.


Ni kanske undrar varför jag ej skrivit på ett tag?
Jo för att jag har gjort jättemycket i helgen!

På torsdag kväll var det hockey,
derby mot Luleå.
Nytt intro, ny säsong och jag var glad!
Speciellt när AIK vann med 3-1!


Sen på Fredag blev det att stiga upp tidigt och köra Anna till jobbet.
Sen fara och sova ett tag innan jag for på stan och träffade Christoffer,
vi spenderade dagen med att hinna träffa evve,
hämta stefan och ida på flyget,
se tv och gå pytte lite på stan innan vi for och åt på
Allstar!
Första gången och de var sjukt gott!
Efter maten var klockan typ halv 8 och vi sa hej då.
Jag for hem till Anna för att se idol och sen vid halv tio fick jag efter många veckor,
träffa....
Bästis!
Jag kan inte förklara.


Sen lördag blev det stan,
och sen pn innan hockey,
och hockey vann AIK mot brynäs!
1-2!

Sen blev det middag och sen film och en tidig kväll.

Söndag:
-Jobba.
-Middag.
-Ta det lugnt.


I morgon blir det att fixa massa saker,
sen umgås med favoriten,
och sen packa!


Så nu har ni en uppdatering.

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0