I´m not broken, and if i was i would heal.

Bra dag i dag,
Varför undrar ni?
Jo för att:

-I kväll är det hockey och jag kan inte sluta längta!
-I dag fick jag mitt lönebesked och de var mer än jag hade väntat mig!
-I morgon är det fredag och då ska jag få vara med Favoriten.
-Det är "bara" 57 dagar kvar till födelsedag!
-Nästa vecka kan bli en av de bästa.
-Jag bara känner mig glad.

Sen har jag kommit på en sak,
vi har ju som en bastu och grillplats här hemma!
Heller egentligen är det Stefans men som syster till han får jag låna de när jag vill.
Vad säger ni tjejer?
Ska vi basta någon dag?

Ne, nu vill jag lägga ut lite bilder också känner jag.


På lottas får man ett litet sött glas cola gratis.


Att doppa Frukt i choklad är sjukt underskattat!!


Jo, jag tycker om grädde.


Kanske världens bästa frukost.


Jag hittade Christoffers halsband.


Ida gav mig en klänning!


Jo, jag och Anna är lättroade.


Stefan och Idas lägenhet är sjukt snygg!


Fredag.


Lördag.


Nej, den blev ej god.


Nya favoriter!

Ne, nu ska jag fixa julklappar.

Allt för mig!
Pusshej!





Kommentarer
Postat av: sara

varför inte basta och tjejkväll nästa fredag ;)

2009-09-24 @ 19:40:48
URL: http://sara
Postat av: Ylwa

Håller med om detta med choklad o frukt !

Kanske chokladfondue ngn gång hos oss ?

2009-09-24 @ 20:04:42
Postat av: julia

jaaa, de låter jättebra!! ;)

2009-09-24 @ 21:18:25
URL: http://jwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0