Give me a call, i miss you!

Ååå happy me!

Min helg har börjat bra,


Först i går så jobbade jag och de gick bra i och med att de regnade,
sen klockan 2 fick jag sällskap av Christoffer och han hjälpte mig att jobba så jag fick sluta lite tidigare.
Sen for vi och åt på maxim, han bjöd!!! Happy me!

Sen gick vi och fixade biobiljetter till mig och Liza,
sen for vi på röbäck och såg lite fotboll innan jag for och lämnade av han vid hans bil,
för att sedan fara och och hämta liza!
Vi for sen på hemmakväll och köpte godis för 147kr.
Sen blev de bio och GI JOE
Vi dreglade bara lite, jag lovar!

Sen blev det en bilfärd hem och jag var väl hemma vid halv ett kanske.

Sen min underbara shopping lördag!
Jag har köpt:
-Ett par nya skor!
(och vet ni vad.... Det blev ett par vita converse!!!)
-2 nya linnen, ett blått och ett svart.
-2 par nya leggings, ett par svarta och ett par gråa.
-Benvärmare.
-6 par nya trosor.
-2st nya bh:ar.


Jo, mycket pengar har gått i dag,
men de skiter jag i för jag är nöjd med allt!

Nu blir det mat om ett tag och sen får vi se vad livet bjuder på.
Hoppas på film med Liza kanske.

Kanske även lägger ut lite bilder sen.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0