For every whis you made come true.

Wow, helgen har bestått av mat och skratt.
När jag kommer hem ska jag berätta mer.
Men jag och Anna har ätit och shoppat och ätit och skrattat.

I dag så tog vi en paus i helgen och Christoffer kom in till stan och jag tvingade han att prova kläder ;)
Sen var jag tydligen skyldig han fika?
Enligt han i alla fall...
Så vi for på ica maxi och köpte fika och sen till lägenheten för att se reprisen av idol och fika.
Sen for han hem vid fyra och jag tog en pn,
heller försökte i alla fall.

Sen blev det mat, top model och mer skratt och tv med syster :)

Nu ska jag vara vaken ett tag till,
men inte så länge för jag ska till jobbet i morgon och fixa en sak ;)



Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0