But for you, i can do it.

Är trött som få!
Men vill ändå uppdatera om dagen för i morgon ska jag sova LÄNGE!

I alla fall steg upp halv fem åt frulle med mamma och skjutsade henne till jobbet halv 6,
for och tog ut pengar och sen for jag till Umeå,
lämnade in bilen och satt en timma och väntade på att den skulle bli klar,
lyckades bränna tungan på varmchoklad...

Bilen blev klar och jag for och hälsade på mormor,
fick fika och sen for jag för att klippa mig,
tjejen fick fria händer och jag har kort hår,
har aldrig haft såhär kort! Jag kan typ sätta i hop de till världens minisvans! Men de är allt.
Men jag gillare:)
Bilder blire sen.

Efter klippning blev det att köpa fika och sen äta lunch med Anna,
tog sen bilen till Christoffer bjöd han på fika och vi såg film och slogs.
Sen for han till stan för att hämta Jimmy.
Då var jag med Alli och Gun.
Sen kom han tillbaka, vi sa hej då och jag for till Liza för att se idol med hon och Julia :)
Idol, chips och dip, killsnack och true blood.
En bra kväll alltså :)

Nu blir det att sova,
för telefonsamtalet sköt jag upp!
Är för trött!

Hörs när jag har sovit mina timmar ;)

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0