Be something you love and understand.

Nörd som jag är så läser jag kenzas blogg,
och förra veckan så hade hon några feel good sms som hon hade sparat på sin mobil,
för när hon läste dom så mådde hon bra.
Och vet ni, jag har nästan en hel bok med sådana,
tänkte skriva in några av dem nu :)

23 december 2007.
-Varför är du den underbaraste människan i hela världen?<3
//Ankan.

29 Augusti 2008.
Älskar dig vännen! Är så himla glad att jag har dig,
du finns där i både vått och torrt<3
Precis som en äkta vän ska!
//Liza.

30 september 2008.
Jag älskar dig i alla lägen.
//Christoffer.

1 Oktober 2008.
Du är bäst och helt underbar.
För mig är du en trygghet.
Det är dig jag går till när jag behöver stöd.
Du är min klippa,mitt hjärta.
//Sandra.

19 Oktober 2008.
2008? Jag har skrivit ett livs kontrakt på mitt abonemang med dig.
Jag vill ha dig hela mitt liv.
Om jag får?
//Christoffer.

10 November 2008.
Du är som en ängel lilla du.
Och vet du vad det bästa är?

Det är att du är min bästa vän.
Bästis.
//Alexander.

20 december 2008.
Du är en bra vän.
Du är en av mina ädelstenar.
Du är min diamant.
//Christoffer.

20 december 2008.
Du är min vän,
jag är stolt över att få kalla dig Bästis.
//Alexander.

19 Januari 2009.
Jag kommer älska dig livet ut.
//Sandra.

29 Januari 2009.
Du är min Bästis och de kommer du alltid att vara.
//Alexander.

18 maj 2009.
Och jag älskar dig,
det hoppas jag du vet!
//Christoffer.

Det här var bara ett få tal av de otroligt fina smsen som jag fått och sparat.
Har även två stycken som jag inte tänker skriva vem de är i från.

1 augusti 2008.
Jag har hittat min ängel.

16 september 2009.
När jag hör ordet vacker.
Ja, då tänker jag på dig.
Och jag skäms inte för att säga de.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0