När hjärtat sjunger sånger och man inte kan sova.

Det är så nära nu,
och fast jag är nervös så längtar jag.


I går då?
Jo jag var på stan med bästa Liza!
Vi gick på stan och sen såg vi Flickan som lekte med elden,
den var bra trots alla "random" ;)
Efter bion blev det hemmakväll och sen raggarrunda,
som slutade med fjärillar i magen ;)

I dag då?

Ja, det blir stan nu på ett tag med syster :)
Sen blir det även mat på stan.
Sen blir det Idol och mys skulle jag tro.
Och vem vet, jag kanske får träffa Bästis om jag har riktigt tur.

Lägger kanske in lite bilder i kväll :)
På vad jag köpt och så.

Allt för mig!
Pusshej!


Btw, Handboll på söndag!
Och hockey på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0