Med ett litet sug i magen att fara längre...

Jag är hemma!
Har varit i Luleå sen tisdag.

Vad har jag hittat på där borta då?
Jo jag har:
-Köpt 3 olika B&J glassar till mina husvärdar.
-blivit omhändertagen och välkommnad.
-Ätit en massa!!!
-Kramats.
-Skrattat.
-Varit trött.
-Varit speedad.

Och bara mått bra helt enkelt.
Sandra och Alexander tog bra hand om mig.

Och i dag tog jag och Sandra bussen hem och lämna Alexander kvar uppe i Luleå.
Och jag är ledsen Sandra men det finns ingen skådespelare som heter Jack Russel! ;)

Ne nu blir det mat,
och sen kanske bilder från min vistelse OM jag hittar min kamerasladd...

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sandran

men jag hade ju 50% rätt!

2009-10-01 @ 22:48:35
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0