Kisses in the moonlight, that is what i dream about.

1. Tre ord varför du sist spydde? - För mycket alkolhol.
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – Jag sov!
3. Vad gjorde du för 30min sen? – Såg hockey :)
4. Vad hände dig 1995? – Min tvillingsyster opererades.
5. Vem fick dig att skratta senast? – Mamma.
6. Vilken färg är din borste? – Grön.
7. Vad köpte du sist? – Aftonbladet.
8. Vilken färg har du på din tröja? – Ljus och mörkgrå randig.
9. Var förvarar du dina pengar? – På banken och i min börs.
10. Hur var vädret igår? – KALLT!!
11. Vad ser du fram emot? – Handboll i morgon :)
12. Snarkar du? – Inte vad jag vet.
13. Vad är 15? – En siffra.
14. Vilken skostorlek har du? – 38,5.
15. Vill du klippa dig? – Ne, jag gjorde ju just :)
16. Är du över 25? – Haha, nej jag är ju bara 18.
17. Pratar du mycket? – Jo, för mycket...
18. Kollar du på O.C? – Ja, det var ju sjukt bra!
19. Har ditt namn ett ”X” i det? Hahah, ne inte i Annelie inte.
20. Känner du någon som heter Steve? – Nej,
21. Hittar du på egna ord? –Haha, jajjemen.
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – Jo, jag är nog de.
23. Vad har du för mobil? – sony ericsson
24. Vem ringde dig senast? – Syster Anna.
25. Biter du på naglarna? – Nej,
26. Har du lockigt hår? – Jo, har mycket självfall.
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – Hemligt.
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – Har väldigt många.
29. Hur många gånger har du svurit idag? – 5 kanske?
30. Vilket ord säger du ofta? – Har många ord som jag säger ofta.
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – Nej, men till måndag.
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – Tror de var Sandra.
33. Vad borde du göra nu? – Packa.
34. Har du något smeknamn? – Emmy och Lillpalten.
35. Sover du mycket? – Nja,
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? - Oj, jag vet inte.
37. När var du sist ute? – De var typ två veckor sen.
38. Har du gråtit idag? – Nej, men jag har varit nära.
39. Är du en glad person? – jaaa, att jag är!
40. Har du roligt nu? – Ne, jag är tråk.
41. Vad äter du helst? – Choklad!
42. Vem var du med sist? – Brudarna,
43. Pratar du i sömnen? – Tror inte de.
44. Vem kramade du sist? – Sandra.
45. Nämn den bästa personen – Hemligt.
46. Tycker du om någon just nu? – Vet inte.
47. Vill du flytta? – Gör de i morgon.
48. Hur ofta borstar du tänderna? – 2 gånger.
49. Är du egoist? – Lite.
50. Gillar du att bada? – ja!,
51. Skrattar du åt allt? – Ja men typ!
52. Vem får dig alltid att skratta? – Alexander.
53. Gråter du när du tittar på filmer? – Jodu,
54. När grät du senast? – I onsdags, såg greys.

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0