Jag ska inte ljuga men jag vill inte såra dig med Sanningen.

Jag är hemma i Pellis!
Tro mig inte fel,
jag trivs i stan hos Anna,
men hemma är hemma och min säng är heaven här!

Har inte gjort så mycket,
jobbade på förmiddagen,
sen for jag med bussen hem hit.
Mat och sen vilade jag i en timma,
sov som stenad!

Sen hockey och AIK vann!!!
3 raka nu och de ligger två i serien!
Lycka?
JA!!!!


I morgon blir det myskväll med Liza och idol!
Sen blir det grillat på lördag och söndag blir det jobb igen :)

Tänkte lägga ut lite bilder som jag har haft på mobilen,
som jag inte vet om jag har visat än :)


Jag och Anna åt middag i pyjamas,
både måndag och tisdag!



Den här bilden fick jag i ett mms,
två dagar efter julafton.
Den var från Bästis.
Där han skrev om hur glad han var att ha mig i hans liv.



Fick en dag i våras ett mms av Christoffer,
han skulle sätta sig vid datorn och blev sugen på nåt,
och det här blev resultatet.



Berättade jag att jag köpte pyjamas byxor,
till Alexander i julklapp förra året :)



Sliten krigare,
Under en handbolls match kan allt hända.


Ne, nu ska jag fika och sen se lite tv innan jag ska sova :)

Allt för mig!
Pusshej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0