Ja, vissa föds med silversked. Men jag, jag föddes med guld!

Snabb update!

- Jag jobbar och pengarna rullar in ;) (Det går bra nu!)
- Jag vann två hockeybiljetter till söndagens match så jag tar med mig Liza :)
- Jag ska upp till Luleå och få träffa Bästis om exakt en vecka.
- Jag har kommit på hur mitt liv ska vara!
- Den stora saken kommer jag snart att berätta :)
- Jag fyller år om 21 dagar!
- Den 19 november ska jag, Liza och Christoffer mfl fara och se Twilight+new moon på bio. (idas present till mig och jag tackar och tar emot!)
- Ska i nästa inlägg göra en liten önskelista över saker jag vill ha :)
- Handboll i morgon!

Jippi, jag mår bra nu :)

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: linnea

du skulle ju vart med igår annelie, men hoppas du hade kul var du än var :P

2009-11-01 @ 11:53:41
URL: http://linneastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0