Går du 90 så går jag 10.

I dag känner jag världens sug att blogga om allt möjligt!
Att blogga om min resa i sommras till Östersund med världens bästa Christoffer,
att berätta om alla resor jag planerat att göra innan jag dör,
att berätta om alla band jag vill se,
ja jag har mycket helt enkelt.
Får nog skriva en lista och ta det eftersom när jag har tid.

Vad kan jag berätta i dag då?


Jo jag och Malvin gick och fikade,
hon är en fin flicka :)
Sen gick vi på stan ett tag,
vilket resulterade i nya underkläder för oss båda.
Jag köpte för 500kr...
Sen bytte jag Malvin mot Anna,
och hon lurade på mig ett par skor.
Men de är jag glad för!!! :D


Sen fick jag krama min ida också!!!
Gu va jag saknar henne!



Efter kramen blev det att åka buss hem och sen får mammas tacogratäng i Pellboda!
I kväll blir det idol med liza,
vilket börjar på att bli lite som en tradition ;)


Sen har jag börjat julpynta mitt rum!!!
SANDRA!!!

Jag kunde inte stå i mot,
så nu sitter det en tomte på mitt bord och han är fin!
Jag längtar så frukansvärt efter julen!

Fast ännu mer längtar jag till min födelsedag!
Har redan planerat ut hela helgen,
nu hoppas jag bara på att de blir precis som jag vill.
Ska berätta sen hur jag har tänkt de :)

Ne, nu ska jag vänta på Liza :)

Allt för mig!
Pusshej!


Btw, har kanske en stor sak att berätta sen...

Kommentarer
Postat av: sandran

ÄR SÅ SJUKT STOLT!!

2009-10-23 @ 20:30:32
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0