Trött, men de lilla gör mig lycklig.

Okej, helgen bestod av massa gemenskap,
mat, och kärlek.
Jag är trött och glad.


Fredag:
-Fara från ånäset 11.
-Framme hos mormor vid 12 och vara där i en timma.
-Luleå vid 3.
-Hälsa på Sandra och sen hälsa på Bästis!
-Äta hos Sandra.
-Se idol och välja bland 6 olika B&J glassar!
-Se film.
-Se Christoffer springa i underkläder till Alexander.

- sova vid 2.

Lördag:
-Upp halv 9!!!
-Vänta på pojkarna till två...
-Lunch.
-Gå på stan med Bästis och skämma bort han.
-Köpa en massa onyttigt och sen hem till bästis och se Claymore!
- Jag somnade och tappade räkningen på hur många avsnitt vi sett.
- Fick middag och somnade igen.
-Vaknade, fick julmust och godis och piggnade till.
-Gick hem till Sandra, la oss och lyssnade på musik.
-Sov efter 12.

Söndag:
-Upp halv 9!
-Fara halv 10 mot robban.
-Höra Christoffer sjunga.
-Få godis i skeå.
-Vara på hallen vid 12.
-Sitta där och se favoriten spela.
-Ha sällskap av Kim.

-Hem halv 6 och nästan stupa i säng.

Tycker om mina vänner♥


Ne, nu ska jag ringa och sen göra mat :)

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0