Kräk Annelie...

Guess whos back...
Back again...
Och jag vet inte äns vad jag gör fel!

I alla fall :)
Julbak i kväll med syster,
hockey i morgon (i övik!) med morbror och syster,
julbord med jobbet på onsdag,
fara till liza på torsdag och kanske få sova där? (A)
Skeå på fredag=Julhandla!
Samma sak på lördag,
sen jobba lite på söndag!

Ja, jag har mycket att se fram emot :)

Har i alla fall haft en kul helg!
Julia och Liza, ni är mina stjärnor :)
Trots att personen som vi smsade till på blåsleken fortsätter att skriva! :P



Nu, hem :)

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: julle

stjärnan själv! :) haha gör han?! wow, that's fun! high-tass!!

2009-11-30 @ 18:50:24
URL: http://jwiklund.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0