How do I breathe without you?

Jag är bara less just nu och gör de här i hop om att mitt humör ska bli bättre.

Klädsel


Vad har du på dig just nu: Korta leggings, shorts och en grå söt tunika.
Vad har du för skor: De som mest sitter på mina fötter är mina svarta ballerinas.
Favoritfärg på kläder: Rosa,svarta och röda.

Senaste

Person som Sov i din säng: Christoffer, men han sov själv! Tro inget!
Du pratade med: Sandra.
Du delade en drink med: De var ju typ jättlängesen... Men kanske Elin?
Du gick på bio med: Anna.
Du gick på stan med: Anna.
Skällde på dig: Christoffer.

Senaste

Låt du hörde: Celine Dion-Because you loved me.
Film du såg: Hundtricket!
Mat du åt: B-sås, potatis och köttbullar.
Kram: Anna.
Puss: i tisdags,
Fyllan: I augusti.
Känslan: Smärta.
Ilska: I fredags, i går och i dag. De går liksom inte ur min skalle.
Resa: Till och från liza? :P
Dröm: Tänk om.
Boken du läste: Om jesus av Jonas Gardell.
Personen du träffade: Mamma.
Personen du pratade i telefon med: Sandra.
Personen du fick sms av: Christoffer.
Gången du åt en 7-eleven korv: Har jag någonsin gjort de?
Gången du var utomhus:  I dag när jag och Liza plockade in tvätten i spö regn.
Gången du sov: I natt, till och från.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Typ i går.
Saken du köpte: En fanta på shell.

Om dig
 
Namn: Annelie Löfgren.
Ålder: 18år.
Smeknamn: Lillpalten, emmy och pucko.
Syskon: Två äldre bröder och en äldre syster.
Sysselsättning: Lite av varje kanske jag ska säga.
Bra egenskaper: Tydligen är jag snäll.
Dåliga egenskaper: Gråter ofta.
Linje/klass: OP06.
Hårfärg: Jag har ingen anning om vad de är för färg nu.
Ögonfärg: blågrå.
Skostorlek: 39.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: ankaaaaan

det är fortfarande ingen dålig egenskap att gråta mycket. så lägg ner det. tro mig, det är mycket värre att hålla inne gråten i flera år! så fortsätt att gråta och va den underbara människan som du är :)

2009-05-24 @ 22:28:42
Postat av: Elin

Fatta hur sjukt längesen det var vi sågs! Förutom typ 5 min på station då...

2009-05-25 @ 15:05:32
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0