And it would never be like this.

De är Sandras fel jag lovar!
Sen tycker Christoffer att mina inlägg ska bli gladare.
Så då kan jag väl göra han nöjd då.

1.
Hur gammal är du om fem år? 23 stora år!

2. Vem var den sista du träffade? Söt Sandra.

3. Hur lång är du? 159... Men jag säger fortfarande att de är fel på måttbandet!

4. Vilken var den senaste film du sett? Resident Evil.

5. Vem ringde du senast? Det var i går när jag ringde Alexander.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jag kommer sakna dig så sjukt mycket. Och de skickades till Christoffer.

7. Vad är helgens planer?
Se nån dålig film med Sandra, sen sova. Sen i morgon så vill vi nog sola.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror vad som ska sägas, Men jag älskar söta sms!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
De har varit gifta i 21år nu.

10. När såg du senast din mamma?
För ett litet tag sen när hon satt här i soffan bredvid mig.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå, grå.

12. När vaknade du idag? Först tio, men då vände jag mig om somnade om till 11:45. (ja men jag la mig fem!)

13. Har du någon gång hittat en katt? Va?

14. Vilken är din favoritplats?
Har många, men några av dem är:
-När jag får sova i Sandras föråd med henne.
-När Christoffer håller om mig och jag få lukta på honom.
-När jag får åka bil med Alexander.
-När jag får sitta vid Ankans köksbord.
-När jag får stå och se på hockeyn.

15. Vilken plats föredrar du minst? Hrm, jag vet inte?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då bor jag i ett sött litet hus på landet, har tre eller två barn. Och en underbar kille.

17. Vad skrämde dig som barn? Hundar.

18. Vem fick dig att skratta senast? Min älsklings sandra.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Typ?

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar...

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Har alltid i alla fall trosor på.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2, men tre är bättre!

23. Hur många landskap har du bott i? Bara ett.

24. Har du någongång gång spytt på någon?
Ne, men de vore coolt!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor.

26. Är du social?
JODU!

27. Din favoritglass? All sorts chokladglass.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj en massa!,

29. Tycker du om kinamat?
Jodu!

30. Tycker du om kaffe? Nja...

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk.

32. Sover du på någon särskild sida?
Mest höger.

33. Kan du spela poker? Ja,

34. Tycker du om att mysa? De är ju bland de bästa som finns!

35. Är du en beroendemänniska? Va?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min storebror Niklas!

37. Vill du ha barn? Jadå, tre eller fyra.

38. Kan du några andra språk än svenska? Typ engelska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej,

40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet, men jag hoppas Christoffer ger mig en pool!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Underkläder.

42. Äger du dyra smycken? Jajjemen.

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej,

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Haha, asså ursäkta men jag har väldigt dålig humor nu:P

45. Vem är den roligaste människan du känner? Emil! Ingen kan få mig att skratta som han.

46. Välj ett ärr på din kropp? Under hakan,

47. Vad har du för ringsignal? Lady Gaga-Poker Face.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Ja,

49. Flirtar du mycket? Ne, eller nja, eller kanske.

50. Vart togs din profilbild? Den togs i november 2008, på min 18års fest! I bygdeågården...

51. Kan du byta olja på bilen? Att jag kan!

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, men var rädd att jag skulle få de i går.

53. Vilken var den senaste bok du läste? Om jesus av Jonas gardell.

54. Läser du dagstidningen? Läser Norran.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, har dock gjort de.

56. Dansar du i bilen? Haha ja, Ja och Mattias har kommit på många danser.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Radio rock.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Mitt namn.

59. När var du i kyrkan senast?
Det var längesen,

60. Vilka personer utmanar du: Julia!!!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha okej!! ska försöka ;)

2009-05-31 @ 16:48:00
URL: http://jwiklund.blogg.se/
Postat av: Kriko

Alltså, jag vet inte, men tror det var ett par konstiga svar men mest konstiga var nog om du kunde spela poker,...

alla kan lägga ett par kort, bara för det spelar amn inte ;)

2009-06-03 @ 18:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0