This love is untouchable.

Dagens humör: Bra! Men fortfarande lätt illamående! Kan de vara snällt och sluta!
Dagens borde: Har gjort det mesta som jag borde göra.
Dagens frisyr: Hästsvans och utsläppt om vartannat, vill inte nöta på håret så mycket.
Dagens smink: Brukar inte ha smink på söndagar och i dag är inget undantag.
Dagens klädsel: Svarta leggings och min blåa blommiga klänning.
Dagens planer: Se gg, kanske ringa ett samtal och sen somna till världens bästa låt!
Dagens materiella vill ha: En bil och en snabb sådan!
Dagens längtan: En kram!
Dagens beroende: Killparfymer!
Dagens personer:Mr x.
Dagens fundering: Vad vill jag nu då?
Dagens roliga: När jag och pappa krattade.
Dagens bild:

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0