I want to stand with you on a mountain.


Innan jag fyllde 18år,

då var det många av mina underbara vänner som kände att de ville säga nåt om mig.
Om hur jag var som vän och så.
Fråga mig inte varför,
jag tror de var för att jag var så pass blödig den veckan.

Men i alla fall så,
De här skrev Liza om mig på sin blogg.
Och när jag nu läser de i dag igen,
jag då samlas tårarna i ögonvrån och hjärtat sväller av lycka.
I love her!

Såhär ligger det till :)
Annelie fyller 18 på torsdag helt grymt ^^
Måste bara säga att hon är ju världens bästa, snällaste
finaste, underbaraste, klokaste, roligaste barndoms kompis jag har.

Utan henne vet jag inte alls hur mitt liv hade sett ut! Hon är min och
många andras stöttepelare i livet! Hon finns alltid där för en
och är bra precis som hon är!

Snacka om att hon och jag har varit med om mycket tsm :D
både bra och dåliga saker,och jag ångrar verkligen inte en minut
av tiden tsm med henne.

Ja Annelie du är helt enkelt en såndär riktigt bra människa som man alltid
vill ha kvar i ens liv! Hoppas du vet det!

Jag älskar dig vännen!


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0