I am ready.

Det var längesen jag berättade om mina helger nu.
Så därför gör vi en favorit i repris och jag berättar.


Fredag: Först skola där allt rullar på som det ska och man känner att man närmar sig slutet.
Sen handla med mamma och sen fara hem för att sova en timma.
Vakna och börja göra mat.
Sen vid halv sju så kommer en Bästis på besök!
Vi äter och pratar som alltid.

Efter middagen så komploterar vi och packar bilen med marängsvisch och sen far vi till Bygdeå och spejar utanför Sandras jobb.
När hon slutat blir det svisch hemma hos henne och lite spådomar,
Sen skjutsar Alexander hem mig och jag sover vid tolv ungefär.

Lördag: Stiger upp halv 8, duschar, äter Frukost, far med mamma till Umeå för att hämta volvon.
Far på Ica på Teg för att köpa glass och blir halvt i hjäl skrämd.
Far hem till Christoffer, solar och äter glass.
Sen skulle vi se Twilight, men jag somnar i början och när jag vaknar i mitten av filmen så har Christoffer också somnat.
Jag stiger upp och går på toa och när jag sedan kommer tillbaka i rummet så sover han fortfarande så jag gör desamma.
Vi sov alltså från typ 3 till 5.
Det var najs.
Sen blev det en massa prat innan jag tog bilen och rullade mot Bobacken.

Där blev det grillat, sen for vi till Ica och köpte Chirre och Dirre.
Sen fick jag se Emil i hans smoking! Han var så snygg! Är stolt att han ska gå med mig på balen!
Sen blev det Twilight och Max Payne!
Sen vid 20 över tolv så for jag hem.

Söndag: Sol, vila, läxa, mat och fika.
Chill helt enkelt.

Nu vet ni.

Allt för mig!
Pusshej!


Vi sov

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fyyy Annelie! Du är på ICA teg och hälsar INTE på!!

2009-05-18 @ 12:37:39
URL: http://annelihaggbom.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0