I am here for you if you'd only care.

Dagens humör: Jag var glad, sen har de liksom gått upp och ner hela dagen.
Dagens borde: Renskriva krönikan så Gerit får rätta den.
Dagens frisyr: Just nu, blött och oborstat. Har duschat.
Dagens smink: Har inget på mig nu för jag ska ju liks sova snart.
Dagens klädsel: Svarta leggings och en blommig klänning.
Dagens planer: Eftersom dagen snart är slut så är planerna inte så många, jag ska se city akuten och sen kanske sova.
Dagens materiella vill ha: En teleportör.
Dagens längtan: Efter något som jag inte borde längta efter.
Dagens beroende: Choklad!,
Dagens personer: Christoffer, Alexander och Angelica.
Dagens fundering: Ska jag eller ska jag inte?
Dagens roliga: Att få sjunga till Kylie med Alexander.
Dagens bild:

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0