Don't make me sleep alone.

DAGENS VILL HA: Asså, kanske typ en utlandsresa?
DAGENS KLÄDSEL: På skolan var det rosa strumpbyxor och rosa klänning. Hemma är det mjukisar och t-shirt.
DAGENS SMINK: Lite puder bara.
DAGENS FRISYR: Hästsvans.
DAGENS HÄNDELSE: När jag och Kriko klättrade upp på taket.
DAGENS LÅT: Evanescence-Lithium.
DAGENS PLANER: Sova,
DAGENS SAKNAD: Asså du, de håller jag hemligt ett tag till.
DAGENS DUMMASTE: Att jag klättrade upp.
DAGENS SJUKA: ATT DOM FOR TILL UMEÅ!
DAGENS DROG: Ben&Jerrys glass.
DAGENS KRAM: Svårt att välja, alla har varit bra. Men kanske Alexanders eller Sandras, eller Christoffers.
DAGENS PUSS: Ida.
DAGENS KÖP: Vi köpte inte, vi snodde frukt. Jag och Christoffer alltså.
DAGENS GODIS: Har inte ätit godis i dag.
DAGENS HUMÖR: De var sisådär. Men blev bra.
DAGENS ORD: Kossa.

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0