And you cast your fears aside.

Fredag i dag,
Mr x är här.

Har veckan varit jobbig?
Nej!

Måndag-Christoffer kommer hem till mig,
vi spelar kubb och fikar.
Vi börjar se film och Alexander kommer.
Vi äter hamburgare och pratar.
Christoffer far hem och jag och Alexander går ut och går,
Alexander far hem och jag tar det lungt.

Tisdag: Skola, och sen hem och sova tidigt.

Onsdag: Prov, leta mask och sen hem till Sandra.
Top model och fika.
Sen hem till Christoffer.
Få mat och sen in till stan.
Sova med ett duntäcke i baksätet på bilen medans Christoffer spelar brännboll.
Han blir klar och vi far och ser bio.
Sen hem till Sandra och sova, efter bion,

Torsdag: MYS MYS MYS!
Klassdag hos Gerit.

Fredag: Skola, jobba, äta och nu fram till nio.
Mr x.

Vi hörs.

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0