Stockholm!

Nu, nu blir de en sånhär lång och fin uppdatering igen!
Så som ni gillar de!


Fredag: Morgonen börjar klockan fem med en dusch och en stadig frukost,


Sen tog jag och Mamma bussen in till umeå för att träffa Anna och Ida innan vi fyra for till flyget som skulle ta oss till Stockholm!
Flygresan gick bra,
skämde bara ut mig lite.

Sen framme i stockholm efter elva så gick vi direkt till hotellet!

Jag delade rum med mamma.

Efter att ha lämnat grejerna så blev det en snabbvända på stan för att se om vi skulle hitta nåt.
Och visst hittade vi nåt, eller i alla fall jag!
JAG HITTADE MIN BALKLÄNNING!
Den är alldeles underbar!
Tänker dock inte lägga ut bild, för att den ska vara hemlig :)

Efter att fått köpt den och lämna in den för uppsyning,
så var min dag räddad.

Vi gick tillbaka till hotellet för att göra oss fina innan vi gick ut för att äta.

Thailändskmat på Stockholms coolaste resturang.

Efter maten blev det Musikal med Brolle!
Bra musik och snygg Brolle gjorde min kväll.
Sen var de bara hem och lägga sig.

Lördag:
Stiga upp innan åtta och äta hotell frukost!
Sen gå på stan, hela dagen!
och jag kom hem med de här:

Ett par nya skor.


En ny, illgrön och rosa bh.


Markus Krunegårds skiva! :D (Ja vi kan lyssna på den när vi åker bil, sandra ;))


Tre par nya Strumpbyxor.


Och tre par nya trosor.

Sen köpte jag även ett par knästrumpor.
Och ett läppsyl.


Kan ju säga att efter att ha gått i typ tusen mil så ville mina fötter dö.
Så jag och mamma spenderade större av delen i hotellrummet med att äta godis och se film.

Söndag: Vakna, äta frulle och sen snabbt på stan för att hitta nåt.
Hittade ett par presenter och min studentklänning! Och den kan ni få bild på!

Liten, vit och puffig.

Efter shoppingen blev det att fara till Arlanda och flyga hem.

Och nu sitter jag här hemma i Pellboda och är äcklig och trött.

Hur ska jag då sammanfatta helgen då?
Jo den får fyra av fem plus.
Har nog ätit mer än allt i helgen också!

Ne nu ska jag byta om till mjukisar och softa.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: din föredetta vän.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, INTE SKIVAAAAN!!!!!!!!!!!11 )/#&!/#/¤=#¤/¤"/8"#/20!

2009-03-15 @ 18:41:57
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, din klänning var ju JÄTTE fin :D

2009-03-16 @ 12:31:05
URL: http://lilllindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0