Just wanna see you touch the ground.

Ja, men jag har tråkigt!

Födelsedatum:
Den 20 November 1990.
Ögonfärg: Blå.
Hårfärg: Någon konstig rödfärg.
Längd:  161,5cm.
Civilstatus: Singel.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Stjärntecken: Skorpion.
Första tanke när du vaknade: Bara fem minuter till.
Sista tanke innan du somnade: Undra om jag ska orka duscha på morgonen.

Pepsi eller Coca Cola:
Coca cola
BurgerKing eller McDonalds: Båda är ju äckliga.
Adidas eller Nike: Nike.
Choklad eller Vanilj: Choklad.

Svär du: Jag drar ner på de, annars förlorar jag alla mina pengar.
Sjunger du: Ja, men när ingen hör.
Duschar du varje dag: Ja, fast inte på söndagar!
Gillar du skolan: Ja, jag gör ju de.
Tror du på dig själv: Nja, inte så mkt som jag borde.
Kommer du överens med din mamma och pappa: Jajjemen.


Antal människor du skulle ge ditt liv för:
Den listan finns i mitt hjärta.
Antal piercings: två? i öronen.
Antal tatueringar: Ingen, men snart så.
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Jag vet faktikst inte. Några gånger.
Antal saker jag ångrar: Det finns ett par stycken,ja.


Svarar du i telefonen:
Hej de är Annelie, eller om Liza ringer då blir det: -Vad vill du mig ;)
Tycker du om gul-bil-leken: Haha ja!
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Typ 70kr?
Mycket är klockan: 20:31.
Spenderar du en regnig dag bäst: En bra bok eller kompisar.


Pratar du med på msn just nu?
Jag har nyss sagt hej då till Christoffer på Msn.
Ringde dig senast? Emil.
Pussade dig senast? Sandra kanske?
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen förtillfället.
Saknar du mest just nu? Liza!
Är din bästa vän av samma kön? Oj, Sandra, Liza och Ida.
Är din bästa vän av motsatta kön? Alexander och Christoffer.
Är ditt 10:e smsifrån? Alexander.
Ska du träffa imorgon? Liza, vi ska plugga.
Umgicks du med senast? Anna,mamma och Ida.
Festade du med senast? Har inte druckit sen i augusti, men de som drack när jag var med senast var på cover club förra helgen.


Cyklat utan händerna: Jodå, lärde mig i somras.
Gråtit en hel natt: Nej, men till och från en hel natt.
Druckit så du spytt: Nej.
Åkt vattenskidor: Ja.
Åkt rullstol: Har provåkt.
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja, men jag kan de inte längre.
Köpt lösgodis för över 50 kr: Jodå, de på nattöppet vet vem jag är om vi säger så ;)
Haft träningsvärk: Jodå,
Önskat att du var det andra könet: Har velat testa i alla fall.
Velat vara ett djur: Något kul i så fall.
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Nej,
Tycker Harry Potter är bra: Ja, han är bra!
Hatat choklad: Har bara älskat de! <3


Är i rummet med dig?
Ingen.
Fick du senast sms av? Alexander.
Tänker du på nu? Person? ingen, sak att göra? Ta mig lite kvälls fika.
Pratade du senast i telefonen med? Anna.
Hus var du senast i: Vårat här hemma i pellis.
Sa du senast "jag älskar dej" till: Sandra.
Önskar du var med nu? Som sagt, jag saknar Liza.
Är din favoritsläkting? Min morbror, Leif.
I din skola går dig mest på nerverna: Du de finns ett par.


Går du skolan? Jennings skolan!
Är din telefon? Har min gammla äckel telefon nu.
Är din mamma? BÄST!
Sover du? Bra, nja inte så värst de senaste veckorna.
Handlar du mest? Underkläder.
Fick du tag i tröjan du har på dig: Carlings.
Åkte du senast bil? I dag, hem från umeå.
I ditt rum är du? Lugn.


Åt du senast?
Kina puffar.
Drack du senast? Trocadero.
Är det för färg på dina byxor? Svarta mjukisar.
Närmaste saken som är blå? Skålen som godiset är i.
Gillar du mest med skolan? Gemenskapen.
Har du på fötterna: Bruna, lurviga tofflor.
Är din favorit färg: ROSA!, svart, vitt och rött.
Vilken film såg du senast: Matrix.
Hör du just nu? Klockan som tickar.


1. Sovit i en annan säng? jodu.
2. Hånglat på en bio? Ne, inte vad jag kan komma i håg.
3. Hånglat i skogen? Inte vad jag vet?
4. Tyckt att din kusin är het? Haha, inte vad jag kan komma på.
5. Sovit naken? Ne,
6. Kört över hastighetsgränsen? Vem vet....
7. Målat om ditt rum? Ne, men tapetserat om.
8. Dansat framför en spegel? Ne, faktiskt inte.
9. Fått hicka? Jajjemen.
10. Stulit pengar från en kompis? Nej.
11. Hoppat i en bil med folk du just träffat? Jajjemen.
12. Varit i slagsmål? Haha, beror på hur man ser de. Var ju jag som slog ;)
13. Smugit ur ditt hus? Behöver inte smyga, mamma och pappa sover så tungt ;)

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0